Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 5. Odluke o mjerilima za naplatu usluga Dječjeg vrtića „Ivančica” Čeminac od roditelja – korisnika usluga („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 12/24) općinski načelnik Općine Čeminac dana 08. siječnja 2025. godine, objavljuje
JAVNI POZIV
za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u
Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac
1. Općina Čeminac u cijelosti financira iznos pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću za period od 01. siječnja 2025. godine do kraja pedagoške godine 2024/2025., točnije do 30. kolovoza 2025. godine.
2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac ostvaruje se pod uvjetom da oba roditelja – korisnika usluge i dijete ili jedan samohrani roditelj – korisnik usluge i dijete imaju prebivalište na području Općine Čeminac tri mjeseca prije trenutka podnošenja zahtjeva za upis u Dječji vrtić te za čitavo vrijeme trajanja pedagoške godine, te da roditelji nemaju duga prema Općini Čeminac.
3. Međusobna prava i obveze između Dječjeg vrtića i roditelja – korisnika usluga urediti će se posebnim ugovorom.
4. Uz zamolbu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac prileže se sljedeće:
zahtjev
preslika osobnih iskaznica roditelja
potvrde o prebivalištu roditelja i djeteta
roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi
5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.
6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.
7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.
8. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:
8.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka
8.2. ukoliko prestane biti korisnik usluga dječjeg vrtića
9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.
10. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .
KLASA:601-01/25-01/01
URBROJ: 2158-11-02-25-1
Čeminac, 08. siječnja 2025. godine
OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar
Temeljem članka 6. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine” broj 26/15 i 37/21), članka 8. Pravilnika o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac („Službeni glasnik Općine Čeminac” broj 7/2023) Općinski načelnik Općine Čeminac dana 08. siječnja 2025. godine, objavljuje
NATJEČAJ
za prijavu projekata i institucionalnu podršku udrugama
u 2025. godini iz proračuna Općine Čeminac
Predmet natječaja
Članak 1.
Predmet ovog Natječaja je financiranje projekata i programa rada udruga iz proračuna Općine Čeminac.
Pravo na korištenje nepovratnih novčanih sredstava (u tekstu: podrške) Općine Čeminac može ostvariti udruga u cilju provedbe aktivnosti od interesa za opće dobro, a kojima se ispunjavaju ciljevi i prioriteti definirani strateškim i planskim dokumentima Općine Čeminac.
Odredbe koje se odnose na udruge, na odgovarajući se način primjenjuju i u odnosu na druge organizacije civilnog društva, kada su one, u skladu s uvjetima javnog natječaja prihvatljivi prijavitelji, odnosno partneri.
Podnositelj prijave može ostvariti pravo na korištenje podrške Općine Čeminac za maksimalno dva programa rada ili projekta s rokom provedbe do 31. prosinca 2025. godine.
Prihvatljivi troškovi definirani su Pravilnikom o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac („Službeni glasnik Općine Čeminac” broj 7/2023) (u tekstu: Pravilnik).
Općina Čeminac financirati će samo one udruge koje ispune uvjete koji su definirani Pravilnikom i ovim Natječajem u kategorijama predviđenim Proračunom za 2025. godinu:
Javne potrebe u športu na području Općine Čeminac (Program 1010)
Javne potrebe u kulturi (Program 1009, Aktivnost A100901 Sufinanciranje rada udruga)
Iznos sredstava
Članak 2.
U Proračunu Općine Čeminac predviđena su sredstva za financiranje različitih projekata i institucionalne podrške udrugama u 2025. godini.
Ukupno predviđeni iznos sredstava za financiranje projekata i institucionalne podrške udrugama u 2025. godini je 120.614,87 EUR.
Iznos koji će se temeljem ovog natječaja moći dodijeliti udrugama za potporu realizaciji njihovih programa i projekata kojima će se zadovoljiti potrebe Općine Čeminac i ciljevi definirani strateškim dokumentima je 120.614,87 eura.
Sredstva su raspoređena po kategorijama:
Javne potrebe u športu na području Općine Čeminac (Program 1010) iznos od 97.614,87 eura
Javne potrebe u kulturi (Program 1009, Aktivnost A100901 Sufinanciranje rada udruga) iznos od 23.000,00 eura
Korisnici financiranja
Članak 3.
Uvjeti koje podnositelji prijave moraju udovoljavati kako bi ostvarili nepovratna sredstva, odnosno stekli status korisnika financiranja (nastavno: Korisnici) su:
Udruga mora biti upisana u Registar udruga Republike Hrvatske ili u drugi odgovarajući registar;
Udruga mora biti upisana u Registar neprofitnih organizacija;
Udruga mora uredno ispunjavati obveze iz svih prethodno sklopljenih ugovora o financiranju iz proračuna Općine Čeminac;
Udruga ne smije na natječaj prijaviti više od 2 programa ili projekta;
Udruga mora uredno plaćati doprinose i poreze te druga davanja prema državnom proračunu i proračunu Općine Čeminac;
Udruga mora imati organizacijske kapacitete i ljudske resurse za provedbu programa i projekata, obavljanje javne ovlasti i pružanje socijalnih usluga;
Mora voditi transparentno financijsko poslovanje;
Da se protiv udruge odnosno osobe ovlaštene za zastupanje udruge i voditelja programa ne vodi kazneni postupak i da nije pravomoćno osuđen za prekršaj ili kazneno djelo iz članka 48. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge,
Da za program/projekt nisu u cijelosti već odobrena sredstva iz proračuna Europske unije, državnog proračuna ili proračuna Općine Čeminac;
Prijava na natječaj mora sadržavati sve podatke, dokumentaciju i popunjene obrasce određene natječajem i ovim pravilnikom.
Dokaze o ispunjavanju uvjeta iz stavka 1. točka 1. i 2. ovog članka pribavlja Povjerenstvo iz elektroničkih baza podataka.
Obavezna dokumentacija
Članak 4.
Podnositelj prijave na Natječaj dužan je dostaviti sljedeću dokumentaciju:
Obrasce za prijavu programa ili projekta:
Obrazac opisa programa ili projekta
Obrazac proračuna programa ili projekta,
Obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja,
Obrazac izjave o partnerstvu, kada je primjenjivo,
Obrazac životopisa voditelja programa ili projekta,
Popis priloga koji se prilažu prijavi.
Članak 5.
Uz ispunjene, potpisane i ovjerene obrasce navedene i natječajnoj dokumentaciji potrebno je uz prijavu na natječaj priložiti:
Potvrdu nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državnom proračunu u izvorniku ili preslici, ne stariju od 30 dana od dana objave natječaja;
Uvjerenje o nekažnjavanju odgovorne osobe udruge i voditelja programa/projekta u izvorniku ili preslici, s tim da uvjerenje ne smije biti starije od šest mjeseci od dana objave natječaja;
Popis članova udruge i zaposlenih, ako je primjenjivo;
Za obveznike jednostavnog knjigovodstva: Odluka o vođenju jednostavnog knjigovodstva i primjeni novčanog računovodstvenog načela usvojena od zakonskog zastupnika podnositelja i Godišnji financijski izvještaj o primicima i izdacima za prethodnu kalendarsku godinu.
Uz prijavu iz stavka 1. ovog članka može biti priložen materijal o prezentaciji rada udruge (isječci iz novina, brošure, publikacije i slično) na najviše pet stranica.
Dostavljanje dokumentacije
Članak 6.
Prijavni obrasci kao i sva natječajna dokumentacija može se podići u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Čeminac ili na Internet stranici Općine, te se isti s propisanom dokumentacijom u privitku, dostavlja u zatvorenoj omotnici osobno ili na adresu :
Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac
uz naznaku: „NATJEČAJ za prijavu projekata i institucionalnu podršku udrugama za 2025. godinu iz proračuna Općine Čeminac” – NE OTVARATI
Prijava u papirnatom obliku sadržava obvezne obrasce vlastoručno potpisane od strane osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja projekta, te ovjerene službenim pečatom udruge.
Rok za podnošenje prijave na natječaj je 30 dana od dana objave javnog natječaja odnosno 07. veljače 2025. godine.
Neće se razmatrati prijave:
koje su dostavljene: nakon roka ili od osoba koje ovim Natječajem nisu određene kao Korisnici,
koje nisu predmet ovog Natječaja,
koje ne sadrže svu Natječajem propisanu dokumentaciju.
Odabir prijava
Članak 7.
Za provođenje postupaka javnih natječaja imenuje se Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanje prijava (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) u sastavu:
Ivana Viljevac, predsjednik,
Ljiljana Bajčinovci, član,
Nataša Džankić, član.
Po obradi svih pristiglih ponuda Povjerenstvo donosi odluku koje se prijave upućuju u daljnju proceduru, odnosno stručno ocjenjivanje, a koje se odbijaju iz razloga neispunjavanja propisanih uvjeta natječaja.
Zadaće Povjerenstva u postupku ocjenjivanja prijavljenih programa i projekata su:
Razmatranje i ocjenjivanje prijava koje su ispunile propisane uvjete natječaja sukladno kriterijima iz natječaja;
Izrada prijedloga odluke o odobravanju/neodobravanju financijskih sredstava za programe i projekte.
Neslužbena lista podnositelja prijava kojima su odobrena sredstva objavljuje se na Internet stranicama Općine Čeminac. Podnositeljima prijava kojima nisu odobrena sredstva Odluka se sukladno članku 20. Pravilnika šalje na adresu podnositelja.
Podnositelji prijave imaju pravo u roku od 8 dana od dana zaprimanja Odluke podnijeti prigovor u pisanom obliku na adresu Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, uz naznaku „NATJEČAJ za prijavu projekata i institucionalnu podršku udrugama u 2025. godini iz proračuna Općine Čeminac – Prigovor na Odluku.”
Općinski načelnik odlučuje povodom prigovora podnositelja prijave.
Ugovor o financiranju
Članak 8.
Sa svim udrugama kojima su odobrena financijska sredstva Općina Čeminac će potpisati ugovor, kojim će se definirati prava i obveze korisnika sredstava, iznos sredstava i namjena, sredstva te rokovi provedbe i obveze izvještavanja o provedbi projekta ili programa i utrošku sredstava.
U slučaju da je odobreno samo djelomično financiranje programa ili projekta, Povjerenstvo ima obvezu prethodno pregovarati o stavkama proračuna programa ili projekta i aktivnostima u opisnom dijelu programa ili projekta koje treba izmijeniti, koji postupak je potrebno okončati prije potpisivanja ugovora. Tako izmijenjeni obrasci prijave postaju sastavni dio ugovora.
Ostale informacije
Članak 9.
Dostavljanjem dokumentacije na ovaj Natječaj, korisnik sredstava daje odobrenje Općini Čeminac da osnovne podatke o korisniku i projektu objavi na službenim Internet stranicama Općine Čeminac te u drugim izvještajima.
Općina Čeminac će u suradnji s korisnikom financiranja, pratiti provedbu financijskih programa ili projekata udruga, s ciljem poštovanja načela transparentnosti trošenja proračunskog novca i mjerenja vrijednosti povrata za uložena sredstva, sukladno Zakonu o udrugama, Zakonu o fiskalnoj odgovornosti i računovodstvu neprofitnih organizacija, Uredbi, ovom pravilniku i drugim pozitivnim propisima.
Sve ostale informacije dostupne su u Pravilniku o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac, Uputama za prijavitelje te su oni sastavni dijelovi ovog Javnog natječaja.
Sastavni dio ovog natječaja su i obrasci za prijavu projekata ili programa i izvještavanje.
Sva pitanja vezano uz natječaj mogu se postaviti na:
Općina Čeminac
Matije Gupca 1, 31325 Čeminac
Tel: 031 304 319
Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
KLASA: 402-02/25-01/02
URBROJ: 2158-11-02-25-1
U Čemincu, 08. siječnja 2025. godine
OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar
Prilozi:
Obrazac 1 – Obrazac opisa programa ili projekta
Obrazac 2 – Obrazac proračuna
Obrazac 3 – Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja
Obrazac 4 – Izjava o partnerstvu
Obrazac 5 – Životopis
Obrazac 6 – Popis priloga
Obrazac 7 – Obrazac za procjenu kvalitete prijave
Obrazac 8 – Opisni izvještaj projekta/programa rada
Obrazac 9 – Obrazac financijskog izvješća
Obrazac 10 – Obrazac ugovora o dodijeli financijskih sredstava
Obrazac PROR – POT
Upute za prijavitelje.
Temeljem članka 6. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“ broj 26/15 i 37/21) i članka 5. Pravilnika o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac („Službeni glasnik Općine Čeminac“ broj 7/23) Općinski načelnik Općine Čeminac dana 08. siječnja 2025. godine, objavljuje
NATJEČAJ
za financiranje provedbe programa/projekta vjerskih zajednica
na području Općine Čeminac u 2025. godini
Predmet natječaja
Članak 1.
Predmet ovog Natječaja je financiranje projekata i programa vjerskih zajednica iz proračuna Općine Čeminac.
Pravo na korištenje nepovratnih novčanih sredstava (u tekstu: podrške) Općine Čeminac može ostvariti vjerska zajednica u cilju provedbe aktivnosti od interesa za opće dobro, a koji se odnose na brigu o sakralnim objektima na području Općine Čeminac.
Podnositelj prijave može ostvariti pravo na korištenje podrške Općine Čeminac za maksimalno dva programa rada ili projekta s rokom provedbe do 31. prosinca 2025. godine.
Prihvatljivi troškovi definirani su Pravilnikom o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac („Službeni glasnik Općine Čeminac“ broj 7/23) (u tekstu: Pravilnik).
Općina Čeminac financirati će samo one vjerske zajednice koje ispune uvjete koji su definirani Pravilnikom i ovim Natječajem u kategorijama predviđenim Proračunom za 2025. godinu:
donacije župnim uredima (Program 1011 Religija, Aktivnost A101101 Donacije župnim uredima) u iznosu od 10.000,00 eura.
Iznos sredstava
Članak 2.
U proračunu Općine Čeminac predviđena su sredstva za financiranje različitih projekata i institucionalne podrške udrugama u 2025. godini.
Ukupno predviđen iznos sredstava za financiranje programa/projekata koje provode vjerske zajednice je 10.000,00 eura.
Ukupno predviđen iznos sredstava za financiranje programa/projekata koje provode vjerske zajednice na području Općine po ovom natječaju je 10.000,00 eura.
Sredstva su raspoređena po kategorijama:
donacije župnim uredima (Program 1011 Religija, Aktivnost A101101 Donacije župnim uredima) iznos od 10.000,00 eura.
Korisnici financiranja
Članak 3.
Općina će dodjeljivati sredstva za financiranje programa i projekata vjerskim zajednicama uz uvjet da:
su upisani u Evidenciji vjerskih zajednica u Republici Hrvatskoj
imaju sjedište na području Općine Čeminac
program/projekt/inicijativa, koji prijave na javni natječaj Općine Čeminac bude ocijenjen kao značajan (kvalitetan, inovativan i koristan) za zadovoljavanje potreba Općine Čeminac,
su uredno ispunili obveze iz svih prethodno sklopljenih ugovora o financiranju iz Proračuna Općine i drugih izvora,
nemaju dugovanja prema državnom proračunu i proračunu Općine,
da se protiv korisnika, odnosno osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja programa/projekta ne vodi kazneni postupak i nije pravomoćno osuđen za prekršaje i djela definirana Uredbom,
imaju zadovoljavajuće organizacijske kapacitete i ljudske resurse za provedbu programa ili projekta, programa javnih potreba, javnih ovlasti, odnosno pružanje socijalnih usluga.
Obavezna dokumentacija
Članak 4.
Podnositelj prijave na Natječaj dužan je dostaviti sljedeću dokumentaciju:
obrasce za prijavu programa ili projekta:
obrazac opisa programa ili projekta
obrazac proračuna programa ili projekta
obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja,
obrazac izjave o partnerstvu, kada je primjenjivo,
obrazac životopisa voditelja programa ili projekta,
popis priloga koji se prilažu prijavi.
Članak 5.
Uz ispunjene, potpisane i ovjerene obrasce navedene u natječajnoj dokumentaciji potrebno je uz prijavu na natječaj priložiti:
potvrdu nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državnom proračunu u izvorniku ili preslici, ne stariju od 30 dana od danas objave natječaja;
uvjerenje o nekažnjavanju odgovorne osobe vjerske zajednice u izvorniku ili preslici, s tim da uvjerenje ne smije biti starije od šest mjeseci od šest mjeseci od dana objave natječaja.
Dostavljanje dokumentacije
Članak 6.
Prijavni obrasci kao i sva natječajna dokumentacija može se podići u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Čeminac ili na Internet stranici Općine, te se isti s propisanom dokumentacijom u privitku, dostavlja u zatvorenoj omotnici osobno ili na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, uz naznaku: „NATJEČAJ za financiranje provedbe programa/projekta vjerskih zajednica na području Općine Čeminac“ – NE OTVARATI.
Prijava na papirnatom obliku sadržava obvezne obrasce vlastoručno potpisane od strane odgovorne osobe vjerske zajednice, te ovjerene službenim pečatom.
Ukoliko prijavitelj podnosi prijavu na natječaj elektroničkim putem, dužan je elektronički dostaviti i svu propisanu dokumentaciju.
Podnositelj prijave koji podnosi prijavu na natječaj elektroničkim putem, na zahtjev Općine Čeminac dužan je dostaviti na uvid svu potrebnu izvornu dokumentaciju i obvezne priloge u izvorniku.
Prijavitelj koji podnosi prijavu na natječaj elektroničkim putem, svoju prijavu može podnijeti na e – mail Općine Čeminac: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Rok podnošenja prijave na natječaj bez obzira na način prijave je 30 dana od dana objave javnog natječaja, odnosno do 07. veljače 2025. godine.
Neće se razmatrati prijave:
koje su dostavljene: nakon isteka roka ili od osoba koje ovim Natječajem nisu određene kao Korisnici,
koje nisu predmet ovog Natječaja,
koje ne sadrže svu Natječajem propisanu dokumentaciju.
Odabir prijava
Članak 7.
Za provođenje postupka javnih natječaja imenuje se Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanje prijava (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) u sastavu:
Ivana Viljevac, predsjednica,
Nataša Džankić, član,
Ljiljana Bajčinovci, član.
Po obradi svih pristiglih ponuda Povjerenstvo donosi odluku koje se prijave upućuju u daljnju proceduru, odnosno stručno ocjenjivanje, a koje se odbijaju iz razloga neispunjavanja propisanih uvjeta natječaja.
Zadaće Povjerenstva u postupku ocjenjivanja prijavljenih programa i projekta su:
razmatranje i ocjenjivanje prijava koje su ispunile propisane uvjete natječaja sukladno kriterijima iz natječaja;
izrada prijedloga odluke o odobravanju/neodobravanju financijskih sredstva za programe i projekte.
Neslužbena lista podnositelja prijava kojima su odobrena sredstva objavljuje se na Internet stranicama Općine Čeminac. Podnositeljima prijava kojima nisu odobrena sredstva Odluka se sukladno članku 20. Pravilnika šalje na adresu podnositelja.
Podnositelji prijave imaju pravo u roku 8 dana od dana zaprimanja Odluke podnijeti prigovor u pisanom obliku na adresu Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, uz naznaku: „NATJEČAJ za financiranje provedbe programa/projekta vjerskih zajednica na području Općine Čeminac – Prigovor na Odluku“.
Općinski načelnik odlučuje povodom prigovora podnositelja prijave.
Ugovor o financiranju
Članak 8.
Sa vjerskim zajednicama kojima su odobrena financijska sredstva Općina Čeminac će potpisati ugovor, kojim će se definirati prava i obveze korisnika sredstava, iznos sredstava i namjena, sredstva te rokovi provedbe i obveze izvještavanja o provedbi projekta ili programa i utrošku sredstava.
U slučaju da je odobreno samo djelomično financiranje programa i projekta, Povjerenstvo ima obvezu prethodno pregovarati o stavkama proračuna i programa ili projekta i aktivnostima u opisnom dijelu programa ili projekta koje treba izmijeniti, koji postupak je potrebno okončati prije potpisivanja ugovora. Tako izmijenjeni obrasci prijave postaju sastavni dio ugovora.
Ostale informacije
Članak 9.
Dostavljanjem dokumentacije na ovaj Natječaj, korisnik sredstava daje odobrenje Općini Čeminac da osnovne podatke o korisniku i projektu objavi na službenim Internet stranicama Općine Čeminac te u drugim izvještajima.
Općina Čeminac će u suradnji s korisnikom financiranja, pratiti provedbu financiranih programa ili projekata udruga, s ciljem poštovanja načela transparentnosti trošenja proračunskog novca i mjerenja vrijednosti povrata za uložena sredstva, sukladno Zakonu o udrugama, Zakonu o fiskalnoj odgovornosti, Zakonu o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija, Uredbi, ovom pravilniku i drugim pozitivnim propisima.
Sve ostale informacije dostupne su u Pravilniku o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac, Uputama za prijavitelje te su oni sastavni dijelovi ovog Javnog natječaja.
Sastavni dio ovog natječaja su i obrasci za prijavu projekta ili programa i izvještavanje.
Sva pitanja vezano uz natječaj mogu se postaviti na:
Općina Čeminac
Matije Gupca 1, 31325 Čeminac
Tel: 031/304-319
email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
KLASA: 402-02/25-01/01
URBROJ:2158-11-02-25-1
Čeminac, 08. siječnja 2025. godine
OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar
Prilozi:
Obrazac 1 - Obrazac opisa programa ili projekta
Obrazac 2 - Obrazac proračuna
Obrazac 3 - Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja
Obrazac 4 - Izjava o partnerstvu
Obrazac 5 -Životopis
Obrazac 6 -Popis priloga
Obrazac 7 - Obrazac za procjenu kvalitete prijave
Obrazac 8 - Opisni izvještaj projekta/programa rada
Obrazac 9 - Obrazac financijskog izvješća
Obrazac 10 - Obrazac ugovora o dodjeli financijskih sredstava
Obrazac PROR-POT
Upute za prijavitelje.
REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO – BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA:551-03/25-01/01
URBROJ:2158-11-02-25-1
Čeminac, 08. siječnja 2025. godine
Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 12. Odluke o zaštiti socijalnog standarda korisnika zajamčene minimalne naknade, umirovljenika, roditelja odgojitelja i ostalih mještana s područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 02. siječnja 2025. godine, objavljuje
JAVNI POZIV
za podnošenjem zahtjeva o ostvarivanju prava za sufinanciranje
troškova pogreba u 2025. godine
I.
Predmet javnog poziva je ostvarivanje prava na sufinanciranje troškova pogreba članovima obitelji pokojnika/ice.
II.
Iznos pomoći za sufinanciranje troškova pogreba određuje se u vrijednosti od 250,00 eura.
III.
Podmirenje pogrebnih troškova iz proračuna Općine Čeminac osigurava se za člana obitelji ili trećoj osobi koja može dokazati da je podmirila pogrebne troškove, a preminuli član obitelji u trenutku smrti je imao prijavljeno prebivalište minimalno godinu dana prije smrti na području Općine Čeminac.
IV.
Podnositelj je uz zahtjev dužan dostaviti slijedeće priloge:
Preslika osobne iskaznice podnositelja zahtjeva
Vjenčani list (ako je preminuo bračni drug)
Rodni list podnositelja Zahtjeva (iz kojeg je vidljivo srodstvo s preminulim)
Potvrda banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa
V.
Zahtjev s propisanom dokumentacijom se podnosi Općini Čeminac putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., osobnom dostavom ili preporučenom poštom na adresu Općine Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.
VI.
Pravo iz članka III. ovog javnog poziva ostvaruju se temeljem Odluke općinskog načelnika.
OPĆINSKI NAČELNIK
OPĆINSKA TIJELA
SLUŽBENI GLASNIK
Službeni glasnik Općine Čeminac
Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću
Zaželi – Program zapošljavanja žena
ZAKONSKI OKVIRI DJELOVANJA JLPRS
PRISTUP INFORMACIJAMA
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama
ZAPOŠLJAVANJE
IMOVINA U VLASNIŠTVU OPĆINE ČEMINAC
FINANCIJE
Upute o načinu komunikacije između Općine Čeminac i proračunskih korisnika
Izjave o fiskalnoj odgovornosti
Udjeli Općine Čeminac u trgovačkim društvima
Izvješća o izvršenju proračuna
JAVNA NABAVA
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Izjave ovlaštenih osoba o nepostojanju/postojanju sukoba interesa
OPĆI AKTI
Strategija razvoja općine Čeminac
SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA
SOCIJALNA SKRB
Odluka o socijalnoj skrbi na području Općine Čeminac
KOMUNALNO REDARSTVO
Prijava komunalnom redaru (prijava nepropisno odloženog otpada i sl.)
PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik