REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA:372-03/25-01/02

URBROJ:2158-11-02-25-1

U Čemincu, 13. veljače 2025. godine

 

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za zakup poslovnog prostora u naselju Čeminac

 

  1. OPĆE ODREDBE

  1. Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 83/1 u k.o. Čeminac označeno kao zgrada broj 1, Ulica Matije Gupca 1, površine 65,83m2 za obavljanje frizerske djelatnosti.

  2. Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.

 

  1. UVJETI NATJEČAJA

  1. U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.

  2. Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 98,74 eura, a što iznosi godišnje 1.184,88 eura.

  3. Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Čeminac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.

  4. Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.

Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU ČEMINAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.

Rok za dostavu ponuda je 28. veljače 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.

Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.

  1. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.

Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:

  • Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci

  • Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu

-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)

-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije

od 6 mjeseci

-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje

Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.

Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog

rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)

  • Za prave i fizičke osobe:

  • Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine

  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.

  • Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga

  • Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa

 

DOSTAVA PONUDA:

Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.

  1. Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora

  2. Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319

  3. Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup

  4. Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.

  5. Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.

 

 

 

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA:372-03/25-01/01

URBROJ:2158-11-02-25-1

U Čemincu, 13. veljače 2025. godine

 

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za zakup poslovnog prostora u naselju Grabovac

 

  1. OPĆE ODREDBE

  1. Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 270/3 u k.o. Grabovac označeno kao zgrada, Ulica Zagorska 49, površine 67m2 za obavljanje proizvodne/trgovinske djelatnosti.

  2. Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.

 

  1. UVJETI NATJEČAJA

  1. U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.

  2. Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 100,50 eura, a što iznosi godišnje 1.206,00 eura.

  3. Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Grabovac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.

  4. Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.

Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU GRABOVAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.

Rok za dostavu ponuda je 28. veljače 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.

Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.

  1. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.

Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:

  • Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci

  • Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu

-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)

-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije

od 6 mjeseci

-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje

Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.

Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog

rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)

  • Za prave i fizičke osobe:

  • Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine

  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.

  • Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga

  • Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa

 

DOSTAVA PONUDA:

Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.

  1. Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora

  2. Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319

  3. Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup

  4. Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.

  5. Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.

 

 

 

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 5. Odluke o mjerilima za naplatu usluga Dječjeg vrtića „Ivančica” Čeminac od roditelja – korisnika usluga („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 12/24) općinski načelnik Općine Čeminac dana 08. siječnja 2025. godine, objavljuje

 

JAVNI POZIV

za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u

Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac

 

1. Općina Čeminac u cijelosti financira iznos pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću za period od 01. siječnja 2025. godine do kraja pedagoške godine 2024/2025., točnije do 30. kolovoza 2025. godine.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac ostvaruje se pod uvjetom da oba roditelja – korisnika usluge i dijete ili jedan samohrani roditelj – korisnik usluge i dijete imaju prebivalište na području Općine Čeminac tri mjeseca prije trenutka podnošenja zahtjeva za upis u Dječji vrtić te za čitavo vrijeme trajanja pedagoške godine, te da roditelji nemaju duga prema Općini Čeminac.

 

3. Međusobna prava i obveze između Dječjeg vrtića i roditelja – korisnika usluga urediti će se posebnim ugovorom.

 

4. Uz zamolbu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac prileže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica roditelja

  3. potvrde o prebivalištu roditelja i djeteta

  4. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ukoliko prestane biti korisnik usluga dječjeg vrtića

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA:601-01/25-01/01

URBROJ: 2158-11-02-25-1

Čeminac, 08. siječnja 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

Temeljem članka 6. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine” broj 26/15 i 37/21), članka 8. Pravilnika o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac („Službeni glasnik Općine Čeminac” broj 7/2023) Općinski načelnik Općine Čeminac dana 08. siječnja 2025. godine, objavljuje

 

NATJEČAJ

za prijavu projekata i institucionalnu podršku udrugama

u 2025. godini iz proračuna Općine Čeminac

 

  1. Predmet natječaja

 

Članak 1.

 

Predmet ovog Natječaja je financiranje projekata i programa rada udruga iz proračuna Općine Čeminac.

Pravo na korištenje nepovratnih novčanih sredstava (u tekstu: podrške) Općine Čeminac može ostvariti udruga u cilju provedbe aktivnosti od interesa za opće dobro, a kojima se ispunjavaju ciljevi i prioriteti definirani strateškim i planskim dokumentima Općine Čeminac.

Odredbe koje se odnose na udruge, na odgovarajući se način primjenjuju i u odnosu na druge organizacije civilnog društva, kada su one, u skladu s uvjetima javnog natječaja prihvatljivi prijavitelji, odnosno partneri.

Podnositelj prijave može ostvariti pravo na korištenje podrške Općine Čeminac za maksimalno dva programa rada ili projekta s rokom provedbe do 31. prosinca 2025. godine.

Prihvatljivi troškovi definirani su Pravilnikom o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac („Službeni glasnik Općine Čeminac” broj 7/2023) (u tekstu: Pravilnik).

Općina Čeminac financirati će samo one udruge koje ispune uvjete koji su definirani Pravilnikom i ovim Natječajem u kategorijama predviđenim Proračunom za 2025. godinu:

 

  • Javne potrebe u športu na području Općine Čeminac (Program 1010)

  • Javne potrebe u kulturi (Program 1009, Aktivnost A100901 Sufinanciranje rada udruga)

 

  1. Iznos sredstava

 

Članak 2.

 

U Proračunu Općine Čeminac predviđena su sredstva za financiranje različitih projekata i institucionalne podrške udrugama u 2025. godini.

Ukupno predviđeni iznos sredstava za financiranje projekata i institucionalne podrške udrugama u 2025. godini je 120.614,87 EUR.

Iznos koji će se temeljem ovog natječaja moći dodijeliti udrugama za potporu realizaciji njihovih programa i projekata kojima će se zadovoljiti potrebe Općine Čeminac i ciljevi definirani strateškim dokumentima je 120.614,87 eura.

Sredstva su raspoređena po kategorijama:

  1. Javne potrebe u športu na području Općine Čeminac (Program 1010) iznos od 97.614,87 eura

  2. Javne potrebe u kulturi (Program 1009, Aktivnost A100901 Sufinanciranje rada udruga) iznos od 23.000,00 eura

  1. Korisnici financiranja

 

 

Članak 3.

 

Uvjeti koje podnositelji prijave moraju udovoljavati kako bi ostvarili nepovratna sredstva, odnosno stekli status korisnika financiranja (nastavno: Korisnici) su:

  1. Udruga mora biti upisana u Registar udruga Republike Hrvatske ili u drugi odgovarajući registar;

  2. Udruga mora biti upisana u Registar neprofitnih organizacija;

  3. Udruga mora uredno ispunjavati obveze iz svih prethodno sklopljenih ugovora o financiranju iz proračuna Općine Čeminac;

  4. Udruga ne smije na natječaj prijaviti više od 2 programa ili projekta;

  5. Udruga mora uredno plaćati doprinose i poreze te druga davanja prema državnom proračunu i proračunu Općine Čeminac;

  6. Udruga mora imati organizacijske kapacitete i ljudske resurse za provedbu programa i projekata, obavljanje javne ovlasti i pružanje socijalnih usluga;

  7. Mora voditi transparentno financijsko poslovanje;

  8. Da se protiv udruge odnosno osobe ovlaštene za zastupanje udruge i voditelja programa ne vodi kazneni postupak i da nije pravomoćno osuđen za prekršaj ili kazneno djelo iz članka 48. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge,

  9. Da za program/projekt nisu u cijelosti već odobrena sredstva iz proračuna Europske unije, državnog proračuna ili proračuna Općine Čeminac;

  10. Prijava na natječaj mora sadržavati sve podatke, dokumentaciju i popunjene obrasce određene natječajem i ovim pravilnikom.

 

Dokaze o ispunjavanju uvjeta iz stavka 1. točka 1. i 2. ovog članka pribavlja Povjerenstvo iz elektroničkih baza podataka.

 

  1. Obavezna dokumentacija

 

Članak 4.

 

Podnositelj prijave na Natječaj dužan je dostaviti sljedeću dokumentaciju:

  1. Obrasce za prijavu programa ili projekta:

    1. Obrazac opisa programa ili projekta

    2. Obrazac proračuna programa ili projekta,

  2. Obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja,

  3. Obrazac izjave o partnerstvu, kada je primjenjivo,

  4. Obrazac životopisa voditelja programa ili projekta,

  5. Popis priloga koji se prilažu prijavi.

 

Članak 5.

 

Uz ispunjene, potpisane i ovjerene obrasce navedene i natječajnoj dokumentaciji potrebno je uz prijavu na natječaj priložiti:

  1. Potvrdu nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državnom proračunu u izvorniku ili preslici, ne stariju od 30 dana od dana objave natječaja;

  2. Uvjerenje o nekažnjavanju odgovorne osobe udruge i voditelja programa/projekta u izvorniku ili preslici, s tim da uvjerenje ne smije biti starije od šest mjeseci od dana objave natječaja;

  3. Popis članova udruge i zaposlenih, ako je primjenjivo;

  4. Za obveznike jednostavnog knjigovodstva: Odluka o vođenju jednostavnog knjigovodstva i primjeni novčanog računovodstvenog načela usvojena od zakonskog zastupnika podnositelja i Godišnji financijski izvještaj o primicima i izdacima za prethodnu kalendarsku godinu.

 

Uz prijavu iz stavka 1. ovog članka može biti priložen materijal o prezentaciji rada udruge (isječci iz novina, brošure, publikacije i slično) na najviše pet stranica.

 

  1. Dostavljanje dokumentacije

 

Članak 6.

 

Prijavni obrasci kao i sva natječajna dokumentacija može se podići u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Čeminac ili na Internet stranici Općine, te se isti s propisanom dokumentacijom u privitku, dostavlja u zatvorenoj omotnici osobno ili na adresu :

 

Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac

uz naznaku: „NATJEČAJ za prijavu projekata i institucionalnu podršku udrugama za 2025. godinu iz proračuna Općine Čeminac” – NE OTVARATI

 

Prijava u papirnatom obliku sadržava obvezne obrasce vlastoručno potpisane od strane osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja projekta, te ovjerene službenim pečatom udruge.

Rok za podnošenje prijave na natječaj je 30 dana od dana objave javnog natječaja odnosno 07. veljače 2025. godine.

Neće se razmatrati prijave:

  • koje su dostavljene: nakon roka ili od osoba koje ovim Natječajem nisu određene kao Korisnici,

  • koje nisu predmet ovog Natječaja,

  • koje ne sadrže svu Natječajem propisanu dokumentaciju.

 

  1. Odabir prijava

 

Članak 7.

 

Za provođenje postupaka javnih natječaja imenuje se Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanje prijava (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) u sastavu:

 

  • Ivana Viljevac, predsjednik,

  • Ljiljana Bajčinovci, član,

  • Nataša Džankić, član.

 

Po obradi svih pristiglih ponuda Povjerenstvo donosi odluku koje se prijave upućuju u daljnju proceduru, odnosno stručno ocjenjivanje, a koje se odbijaju iz razloga neispunjavanja propisanih uvjeta natječaja.

Zadaće Povjerenstva u postupku ocjenjivanja prijavljenih programa i projekata su:

  • Razmatranje i ocjenjivanje prijava koje su ispunile propisane uvjete natječaja sukladno kriterijima iz natječaja;

  • Izrada prijedloga odluke o odobravanju/neodobravanju financijskih sredstava za programe i projekte.

 

Neslužbena lista podnositelja prijava kojima su odobrena sredstva objavljuje se na Internet stranicama Općine Čeminac. Podnositeljima prijava kojima nisu odobrena sredstva Odluka se sukladno članku 20. Pravilnika šalje na adresu podnositelja.

Podnositelji prijave imaju pravo u roku od 8 dana od dana zaprimanja Odluke podnijeti prigovor u pisanom obliku na adresu Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, uz naznaku „NATJEČAJ za prijavu projekata i institucionalnu podršku udrugama u 2025. godini iz proračuna Općine Čeminac – Prigovor na Odluku.”

Općinski načelnik odlučuje povodom prigovora podnositelja prijave.

 

  1. Ugovor o financiranju

 

Članak 8.

 

Sa svim udrugama kojima su odobrena financijska sredstva Općina Čeminac će potpisati ugovor, kojim će se definirati prava i obveze korisnika sredstava, iznos sredstava i namjena, sredstva te rokovi provedbe i obveze izvještavanja o provedbi projekta ili programa i utrošku sredstava.

U slučaju da je odobreno samo djelomično financiranje programa ili projekta, Povjerenstvo ima obvezu prethodno pregovarati o stavkama proračuna programa ili projekta i aktivnostima u opisnom dijelu programa ili projekta koje treba izmijeniti, koji postupak je potrebno okončati prije potpisivanja ugovora. Tako izmijenjeni obrasci prijave postaju sastavni dio ugovora.

 

  1. Ostale informacije

 

Članak 9.

 

Dostavljanjem dokumentacije na ovaj Natječaj, korisnik sredstava daje odobrenje Općini Čeminac da osnovne podatke o korisniku i projektu objavi na službenim Internet stranicama Općine Čeminac te u drugim izvještajima.

Općina Čeminac će u suradnji s korisnikom financiranja, pratiti provedbu financijskih programa ili projekata udruga, s ciljem poštovanja načela transparentnosti trošenja proračunskog novca i mjerenja vrijednosti povrata za uložena sredstva, sukladno Zakonu o udrugama, Zakonu o fiskalnoj odgovornosti i računovodstvu neprofitnih organizacija, Uredbi, ovom pravilniku i drugim pozitivnim propisima.

Sve ostale informacije dostupne su u Pravilniku o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac, Uputama za prijavitelje te su oni sastavni dijelovi ovog Javnog natječaja.

Sastavni dio ovog natječaja su i obrasci za prijavu projekata ili programa i izvještavanje.

Sva pitanja vezano uz natječaj mogu se postaviti na:

 

Općina Čeminac

Matije Gupca 1, 31325 Čeminac

Tel: 031 304 319

Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

 

KLASA: 402-02/25-01/02

URBROJ: 2158-11-02-25-1

U Čemincu, 08. siječnja 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

Prilozi:

 

  • Obrazac 1 – Obrazac opisa programa ili projekta

  • Obrazac 2 – Obrazac proračuna

  • Obrazac 3 – Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja

  • Obrazac 4 – Izjava o partnerstvu

  • Obrazac 5 – Životopis

  • Obrazac 6 – Popis priloga

  • Obrazac 7 – Obrazac za procjenu kvalitete prijave

  • Obrazac 8 – Opisni izvještaj projekta/programa rada

  • Obrazac 9 – Obrazac financijskog izvješća

  • Obrazac 10 – Obrazac ugovora o dodijeli financijskih sredstava

  • Obrazac PROR – POT

  • Upute za prijavitelje.

 

 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik