Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj:
9/23) i članka 5. Odluke o mjerilima za naplatu usluga Dječjeg vrtića „Ivančica” Čeminac od
roditelja – korisnika usluga („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 12/24) općinski
načelnik Općine Čeminac dana 20. kolovoza 2025. godine, objavljuje

JAVNI POZIV

za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u

Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac

1. Općina Čeminac u cijelosti financira iznos pune mjesečne ekonomske cijene boravka
djeteta u Dječjem vrtiću za period od 01. rujna 2025. godine do 31. prosinca 2025. godine .
2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene
boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac ostvaruje se pod uvjetom da oba
roditelja – korisnika usluge i dijete ili jedan samohrani roditelj – korisnik usluge i dijete imaju
prebivalište na području Općine Čeminac tri mjeseca prije trenutka podnošenja zahtjeva za
upis u Dječji vrtić te za čitavo vrijeme trajanja pedagoške godine, te da roditelji nemaju duga
prema Općini Čeminac.
3. Međusobna prava i obveze između Dječjeg vrtića i roditelja – korisnika usluga urediti će se
posebnim ugovorom.
4. Uz zahtjev za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem
vrtiću „Ivančica” Čeminac prilaže se sljedeće:
a) zahtjev
b) preslika osobnih iskaznica roditelja
c) potvrde o prebivalištu roditelja i djeteta
d) roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o
razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi
5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine
Čeminaca – www.ceminac.hr. Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina
Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.
6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva.
Prijedlog liste kandidata Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za
podnošenje prijava.
7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor
općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka
roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.
8. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:
8.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka
8.2. ukoliko prestane biti korisnik usluga dječjeg vrtića

9. Nepotpuni i nepravodobni zahtjev neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjev kandidata koji
ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.
10. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od
8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .
KLASA:601-01/25-01/17
URBROJ: 2158-11-02-25-1
Čeminac, 20. kolovoza 2025. godine

OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar

 

 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>

OPĆI AKTI


Prijedlozi odluka

Statut Općine Čeminac

Poslovnik općinskog vijeća

Opći akti i odluke

Osoba za nepravilnosti

Strategija razvoja općine Čeminac

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SOCIJALNA SKRB


Odluka o socijalnoj skrbi na području Općine Čeminac 


OBRASCI


NATJEČAJI


KOMUNALNO REDARSTVO


Prijava komunalnom redaru (prijava nepropisno odloženog otpada i sl.)

Zbrinjavanje animalnog otpada

Odluka o komunalnom redu

Evidencija komunalne infrastrukture


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik