REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA: 551-01/25-01/07
URBROJ: 2158-11-02-25-2
Čeminac, 11. ožujka 2025. godine
Na temelju Odluke o isplati jednokratne novčane pomoći povodom „Uskrsa” umirovljenicima s područja Općine Čeminac (KLASA: 551-01/25-01/07, URBROJ: 2158-11-02-25-1 od 11. ožujka 2025. godine), načelnik Općine Čeminac 11. ožujka 2025. godine raspisuje
JAVNI POZIV
za podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine
I.
Predmet Javnog poziva je podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine.
II.
Pravo na jednokratnu pomoć ostvaruju umirovljenici s područja Općine Čeminac (korisnici tuzemne i inozemne mirovine), uz uvjet:
da imaju prijavljeno prebivalište i boravište na području Općine Čeminac minimalno godinu dana,
da nemaju dugovanja na adresi prebivališta na području Općine Čeminac.
Jednokratna pomoć isplaćuje se umirovljenicima s područja Općine Čeminac i to kako slijedi:
umirovljenici koji primaju mirovinu do iznosa 500,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 130,00 eura,
umirovljenici koji primaju mirovinu u iznosu od 500,01 eura do 800,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 80,00 eura,
umirovljenici koji primaju mirovinu u iznosu od 800,01 eura do 1000,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 50,00 eura.
Umirovljenicima koji ostvaruju pravo na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa, ista će biti isplaćena na njihove žiro/tekuće račune.
III.
Podnositelji zahtjeva za ostvarenje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine dužni su dostaviti sljedeće obrasce koji su objavljeni na web stranici Općine Čeminac www.ceminac.hr ili se mogu podići u prostorijama Općine Čeminac na adresi Hrvatskih branitelja 4, Čeminac:
ispunjeni Obrazac Zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć,
dokaz o prebivalištu (osobna iskaznica/uvjerenje o prebivalištu),
preslika odreska od mirovine ili obavijest/potvrda o mirovinskim primanjima izdana od strane banke (ne starija od 3 mjeseca).
Umirovljenici koji imaju račun koji je ovršen moraju otvoriti zaštićeni račun u FINI te istima najaviti isplatu jednokratne pomoći od Općine Čeminac kako ista ne bi bila ovršena, te potvrdu dostaviti zajedno s dokumentacijom navedenom u ovom Javnom pozivu.
IV.
Zahtjevi za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima 2025. godine mogu se predati u pisarnici Općine Čeminac (radnim danom od 07:00 do 15:00 sati) na adresi Hrvatskih branitelja 4, Čeminac ili putem pošte ili na e – mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Javni poziv je otvoren od 11. ožujka 2025. godine do zaključno 11. travnja 2025. godine. Nepotpuni zahtjevi ili oni pristigli izvan roka neće se razmatrati.
Izrazi koji se koriste u ovom Javnom pozivu upotrjebljeni su neutralno i odnose se na osobe oba spola.
Ovaj Javni poziv i obrasci za prijavu objavit će se na službenim stranicama Općine Čeminac www.ceminac.hr i oglasnoj ploči Općine Čeminac.
OPĆINSKI NAČELNIK
REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA:372-03/25-01/02
URBROJ:2158-11-02-25-1
U Čemincu, 13. veljače 2025. godine
Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u naselju Čeminac
OPĆE ODREDBE
Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 83/1 u k.o. Čeminac označeno kao zgrada broj 1, Ulica Matije Gupca 1, površine 65,83m2 za obavljanje frizerske djelatnosti.
Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.
UVJETI NATJEČAJA
U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.
Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 98,74 eura, a što iznosi godišnje 1.184,88 eura.
Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Čeminac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.
Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU ČEMINAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.
Rok za dostavu ponuda je 28. veljače 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.
Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.
Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:
Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci
Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu
-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)
-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije
od 6 mjeseci
-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje
Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.
Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog
rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)
Za prave i fizičke osobe:
Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.
Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga
Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa
DOSTAVA PONUDA:
Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.
Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora
Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319
Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup
Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.
Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.
OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar v.r.
REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA:372-03/25-01/01
URBROJ:2158-11-02-25-1
U Čemincu, 13. veljače 2025. godine
Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u naselju Grabovac
OPĆE ODREDBE
Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 270/3 u k.o. Grabovac označeno kao zgrada, Ulica Zagorska 49, površine 67m2 za obavljanje proizvodne/trgovinske djelatnosti.
Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.
UVJETI NATJEČAJA
U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.
Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 100,50 eura, a što iznosi godišnje 1.206,00 eura.
Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Grabovac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.
Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU GRABOVAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.
Rok za dostavu ponuda je 28. veljače 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.
Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.
Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:
Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci
Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu
-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)
-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije
od 6 mjeseci
-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje
Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.
Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog
rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)
Za prave i fizičke osobe:
Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.
Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga
Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa
DOSTAVA PONUDA:
Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.
Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora
Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319
Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup
Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.
Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.
OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar v.r.
OPĆINSKA TIJELA
SLUŽBENI GLASNIK
Službeni glasnik Općine Čeminac
Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću
Zaželi – Program zapošljavanja žena
ZAKONSKI OKVIRI DJELOVANJA JLPRS
PRISTUP INFORMACIJAMA
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama
ZAPOŠLJAVANJE
IMOVINA U VLASNIŠTVU OPĆINE ČEMINAC
FINANCIJE
Upute o načinu komunikacije između Općine Čeminac i proračunskih korisnika
Izjave o fiskalnoj odgovornosti
Udjeli Općine Čeminac u trgovačkim društvima
Izvješća o izvršenju proračuna
JAVNA NABAVA
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Izjave ovlaštenih osoba o nepostojanju/postojanju sukoba interesa
OPĆI AKTI
Strategija razvoja općine Čeminac
SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA
SOCIJALNA SKRB
Odluka o socijalnoj skrbi na području Općine Čeminac
KOMUNALNO REDARSTVO
Prijava komunalnom redaru (prijava nepropisno odloženog otpada i sl.)
PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik