OBAVIJEST O OTKAZIVANJU EDUKACIJE!!

 

Općina Čeminac obavještava da se Sjednica stožera civilne zaštite i Edukacija u svrhu sprječavanja širenja afričke svinjske kuge, najavljena za petak, 26. rujna 2025. godine, neće održati.

 

Prema preporukama Nacionalnog kriznog stožera za kontrolu i suzbijanje afričke svinjske kuge na području RH, sjednica i edukacija se otkazuju jer bi fizičko okupljanje većeg broja vlasnika i uzgajivača svinja na jednom mjestu moglo predstavljati rizik od daljnjeg širenja bolesti, te je u ovoj situaciji najsigurnije izbjeći zajednička okupljanja.

 

Molimo sve vlasnike i uzgajivače svinja da redovito prate i pridržavaju se preporuka koje daju nadležne institucije te tako zajednički doprinesu zaštiti svinjogojske proizvodnje na području naše općine.

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 10. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. rujna 2025. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za dodjelu studentskih stipendija na području Općine Čeminac

za akademsku 2025/2026 godinu

 

1. Pravo na studentsku stipendiju mogu ostvariti studenti pod slijedećim uvjetima:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da su upisani na visoko učilište ili u veleučilište u Republici Hrvatskoj

  • da su upisani na visoko učilište ili veleučilište u stranoj državi

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac

  • da su redoviti studenti

 

Zahtjevi koji ne ispunjavaju propisane uvjete neće se uzeti u razmatranje.

 

2. Visina mjesečne stipendije iznosi 100,00 eura neto, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

3. Potrebna dokumentacija koja se prilaže uz zahtjev:

 

  • zahtjev

  • preslika osobnih iskaznica studenta

  • potvrda o redovnom upisu na višu ili visoku školu u tuzemstvu ili inozemstvu s naznakom smjera ili studijske grupe

  • rodni list

  • potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

 

4. Zaprimanje zahtjeva: zahtjevi za dodjelu stipendije zaprimaju se u Općini Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

5. Rok za prijavu na javni poziv: 30 dana od dana objave javnog poziva.

 

6. Odluka o dodjeli stipendija: Odluku o dodjeli studentske stipendije donosi općinski načelnik, te će sa studentima sklopiti ugovor o stipendiranju u kojem će se regulirati sva međusobna prava i obveze.

 

7. Gubitak prava na stipendiju i raskid ugovora: Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

 

7.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

7.2. ako prekine studij, odnosno ne položi sve propisane ispite u redovnom roku

predviđenom propisima nadležnog sveučilišta

7.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u svim slučajevima iz točke 7.1. do 7.3. ovog javnog poziva.

 

Općina Čeminac pridržava pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučaju iz točke 7.1. ovog javnog poziva.

 

8. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

9. Dodatne obavijesti zainteresirani studenti mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

 

KLASA: 604-02/25-02/04

URBROJ: 2158-11-02-25-2

Čeminac, 19. rujna 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 9. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. rujna 2025. godine, objavljuje

 

3. JAVNI POZIV

za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac

za školsku 2025/2026 godinu

 

1. Za školsku 2025/2026 godinu po ovom pozivu dodijelit će se stipendije redovitim učenicima s područja Općine Čeminac.

Visina mjesečne stipendije iznosi 50,00 eura mjesečno, iznimno Općina Čeminac će u iznosu od 75,00 eura mjesečno stipendirati srednjoškolce koji su upisali srednju školu za deficitarna zanimanja, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da pohađaju srednju školu u Republici Hrvatskoj

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac najmanje 1 godinu

  • da su ostvarili prosjek u prijašnjim razredima srednje škole ne manji od 3,5

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika stipendije uredit će se ugovorom o stipendiranju.

 

4. Uz zahtjev za dodjelu učeničke stipendije prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica srednjoškolca i roditelja

  3. potvrda o redovnom upisu u srednju školu

  4. preslike svjedodžbi prethodno završenih razreda srednjoškolskog obrazovanja

  5. rodni list

  6. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  7. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ako prekine školovanje, odnosno ne završi školsku godinu zbog isključenja

8.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u slučajevima iz točke 8.1., 8.2. i 8.3. ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučajevima iz točke 8.1. i 8.2. ovog natječaja.

 

9. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani učenici mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA:604-02/25-01/02

URBROJ: 2158-11-02-25-3

Čeminac, 19. rujna 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

PROJEKT IZGRADNJE JAVNE RASVJETE

U ULICI HRVATSKIH BRANITELJA U GRABOVCU

Općina Čeminac je u ožujku 2025. godine završila s radovima na projektu Izgradnje javne rasvjete u Ulici Hrvatskih branitelja u Grabovcu u sklopu kojeg je izgrađena nova javna rasvjeta u Ulici Hrvatskih branitelja u Grabovcu, odnosno postavljeno je ukupno 10 betonskih rasvjetnih stupova na koje su postavljena LED rasvjetna tijela. Ovim projektom osigurana je javna rasvjeta uz prometnicu kroz mjesto Grabovac (odnosno kroz Ulicu Hrvatskih branitelja) koja omogućuje sigurnije kretanje i prometovanje navedenom dionicom te osigurava energetsku uštedu.

Ovaj Projekt je proveden uz financijski doprinos Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine.

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 9. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 04. rujna 2025. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac

za školsku 2025/2026 godinu

 

1. Za školsku 2025/2026 godinu po ovom pozivu dodijelit će se stipendije redovitim učenicima s područja Općine Čeminac.

Visina mjesečne stipendije iznosi 50,00 eura mjesečno, iznimno Općina Čeminac će u iznosu od 75,00 eura mjesečno stipendirati srednjoškolce koji su upisali srednju školu za deficitarna zanimanja, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da pohađaju srednju školu u Republici Hrvatskoj

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac najmanje 1 godinu

  • da su ostvarili prosjek u prijašnjim razredima srednje škole ne manji od 3,5

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika stipendije uredit će se ugovorom o stipendiranju.

 

4. Uz zahtjev za dodjelu učeničke stipendije prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica srednjoškolca i roditelja

  3. potvrda o redovnom upisu u srednju školu

  4. preslike svjedodžbi prethodno završenih razreda srednjoškolskog obrazovanja

  5. rodni list

  6. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  7. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ako prekine školovanje, odnosno ne završi školsku godinu zbog isključenja

8.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u slučajevima iz točke 8.1., 8.2. i 8.3. ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučajevima iz točke 8.1. i 8.2. ovog natječaja.

 

9. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani učenici mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA:604-02/25-01/02

URBROJ: 2158-11-02-25-2

Čeminac, 04. rujna 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 8. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 04. rujna 2025. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola

s područja Općine Čeminac

za školsku 2025/2026 godinu

 

1. Za školsku 2025/2026 godinu po ovom pozivu sufinancirati će se trošak nabave opreme za redovite učenike osnovnih škola s područja Općine Čeminac.

Visina sufinanciranja iznosi 80,00 eura jednokratno.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da pohađaju osnovnu školu

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da imaju prebivalište na području Općine

  • da nema dugovanja prema Općini Čeminac na čijoj adresi ima prijavljeno prebivalište

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovah škola uredit će se odlukom/ugovorom.

 

4. Uz zahtjev za dodjelu sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica roditelja

  3. svjedodžba o završenom razredu u školskoj 2024/2025. godini

  4. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa roditelja

  5. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Nezadovoljni kandidat/roditelj može u roku od 8 dana od dana podnijeti prigovor općinskom načelniku ukoliko nije ostvario sufinanciranje, a načelnik je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

7. Korisnik sufinanciranja troškova nabave opreme učenika osnovnih škola gubi pravo na sufinanciranje u sljedećim slučajevima:

7.1. ako se utvrdi da je pravo ostvario na temelju neistinitih podataka

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida odluke/ugovora o sufinanciranju troškova nabave opreme učenika osnovnih škola u slučajevima iz točke 7.1., ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat isplaćenih sredstava u slučaju iz točke 7.1. ovog natječaja.

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani roditelji učenika mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 602-02/25-01/06

URBROJ: 2158-11-02-25-2

Čeminac, 04. rujna 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA:372-03/25-01/17

URBROJ:2158-11-02-25-1

U Čemincu, 01. rujna 2025. godine

 

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za zakup poslovnog prostora u naselju Čeminac

 

  1. OPĆE ODREDBE

  1. Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 83/1 u k.o. Čeminac označeno kao zgrada broj 1, Ulica Matije Gupca 1, površine 50,00m2 za obavljanje trgovinske djelatnosti.

  2. Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.

 

  1. UVJETI NATJEČAJA

  1. U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.

  2. Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 75,00 eura, a što iznosi godišnje 900,00 eura.

  3. Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Čeminac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.

  4. Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.

Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU ČEMINAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.

Rok za dostavu ponuda je 15. rujna 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.

Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.

  1. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.

Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:

  • Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci

  • Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu

-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)

-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije

od 6 mjeseci

-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje

Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.

Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog

rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)

  • Za prave i fizičke osobe:

  • Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine

  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.

  • Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga

  • Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa

 

DOSTAVA PONUDA:

Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.

  1. Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora

  2. Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319

  3. Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup

  4. Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.

  5. Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.

 

 

 

 

 

OPĆINSIKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

 

 

 

 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>

OPĆI AKTI


Prijedlozi odluka

Statut Općine Čeminac

Poslovnik općinskog vijeća

Opći akti i odluke

Osoba za nepravilnosti

Strategija razvoja općine Čeminac

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SOCIJALNA SKRB


Odluka o socijalnoj skrbi na području Općine Čeminac 


OBRASCI


NATJEČAJI


KOMUNALNO REDARSTVO


Prijava komunalnom redaru (prijava nepropisno odloženog otpada i sl.)

Zbrinjavanje animalnog otpada

Odluka o komunalnom redu

Evidencija komunalne infrastrukture


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik